Pomoc s administrativou a organizací dokumentů v Praze

• Otevřeno
💼

Chcete splnit tuto zakázku?

Přihlaste se jako specialista a začněte nabízet své služby

Hledám spolehlivou osobu pro administrativní podporu. Úkoly zahrnují třídění a archivaci dokumentů, správu kalendáře, přípravu jednoduchých reportů a komunikaci s dodavateli. Očekávám pečlivost, samostatnost a dobrou znalost MS Office. Práce je částečně z kanceláře a částečně remote. Ideální pro studenta nebo osobu na mateřské dovolené hledající flexibilní úvazek. Prosím o zaslání stručného životopisu a očekávané hodinové sazby. Předpokládaný rozsah práce je 10-15 hodin týdně. Děkuji.

Přihlásit

Registrovat

Obnova hesla

Zadejte uživatelské jméno nebo e-mailovou adresu, e-mailem obdržíte odkaz pro vytvoření nového hesla.

×

Vyberte způsob vstupu