Potřebuji administrativní výpomoc s organizací dokumentů

• Otevřeno
💼

Chcete splnit tuto zakázku?

Přihlaste se jako specialista a začněte nabízet své služby

Hledám spolehlivou osobu pro administrativní podporu. Hlavními úkoly bude třídění a archivace firemních dokumentů, digitalizace záznamů a zadávání dat do interního systému. Očekávám pečlivost, smysl pro detail a diskrétnost. Znalost MS Office (Word, Excel) je nutností. Práce bude probíhat v naší kanceláři v Praze. Požadujeme flexibilitu a schopnost pracovat samostatně. Předpokládaný rozsah práce je cca 10 hodin týdně, s možností navýšení. Prosím o zaslání stručného popisu zkušeností.

Přihlásit

Registrovat

Obnova hesla

Zadejte uživatelské jméno nebo e-mailovou adresu, e-mailem obdržíte odkaz pro vytvoření nového hesla.

×

Vyberte způsob vstupu